Det blev mer...

idag efter jobbet begav ja mig ner till stan, för skulle ner o handla bok nummer två i twilight serien, för kommer läsa ut sista kapitlet ikväll i första boken... och sen skulle ja fixa en present till älskling, en påskpresent. Det var vad ja hade som mål...

efter att ja fixat påskpresenten, som ja itne avslöjar vad det är, så gick ja in en sväng till butiken Gilby. gick ett varv, och där på en stång hängde det ett par jeans shorts. har letat efter sånna länge. men inte hittat några snygga. men dom här var snygga. dock fanns bara små o stora storlekar. Men ja gav mig på o testa den stora. dom satt bra. sen fanns ett problem. dom vita ville ja ha. sen var dom mörkblå snygga oxå, men dom rosa var häftiga. kunde inte välja mellan blå lr rosa. det gav mig beslutsångest kan ja säga. Så kunde inte bestämma mig, så tog alla tre =) så nu klara ja mig i sommar.

bilder på dom:

 

 

 

det där var mina inköp, tycks?

nu ska ja äta min potatisgratäng och kött. bye

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Ja jag har designat den själv. Men förut hade jag en annan tjej på headern och då var det en profil och en mage. Ladydahmer.blogg.se gjorde en mer "verklig" bild av en gravid tjej där uppe och så la hon till blommorna. Jätte nöjd:)



Men allt annat är jag som gjort.

2009-04-07 @ 21:02:27
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0