inte bara jag

nej, när ja kom hem efter en shoppingtur med min mor så stod en "flytt"bil utanför vårt hus och vår port stod öppen. Bie frågade igår om mina grannar skulle flytta, för när dom hade dörren sin öppen såg d väldigt rörigt ut i deras hall. men det trodde ja inte, för häromdagen såg d ut som om dom köpt nya möbler o lite sådär.
men det var dom som ska flytta. dom var trötta på att det var så lyhört i huset, så som jag.
dom ska bege sig ifrån stan till o med, ner till rimforsa.

ne, ska äta varma mackor nu med räkost på=) gott... :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, då har vi lika kul valborg bägge två då ;) Men storhelgsOB imorgon är ju inte fel ;)

Jag jobbar 15-21 idag, 15-21 imorgon, sen 9-18 lör och 15-21 söndag -Men som sagt, goá pengar!



Jo jobbet är toppen, ett redigt trevligt gäng och än så länge ingen Johan som tvingar en att sjunga ;)

2009-04-30 @ 08:48:56
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0