kommentar

idag fick jag en kommentar på ett inlägg. en anonym person. som skrev att min blogg var tråkig. Okej, man ska vara ärlig. men om man skriver en sådan sak kan man ju berätta vad som är tråkigt och hur jag skulle kunna göra min blogg roligare. någon som har förslag? kom gärna med dom. för har lite blogg torka just för tillfället.

idag har ja o älskling varit en sväng i norrköping. var inne i en butik o kollade på soffor. fanns hur mkt som helst. men dyrt. =(

denna fastnade vi nog för:

     

vad tycker ni om denna?
den var underbart skön. men en två nackdelar har ja kommit underfund med. man kan inte ligga ner, förutom att sittligga och sen kan man inte ligga två stycken och mysa. så vi får se....

sen var vi på media markt och kolla in tv idag med. hitta en från LG, en 42 tum. kostade 5555 kr. inte så farligt, synd vi inte hade pengar med oss, för då hade vi köpt den.

nu ska ja slappa. ha d bra. puss

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken affär var ni i??? Chilli?

Bordet i inlägget ovan var supersnyggt!!!



Och angående anonymus, ska man ge kritik ska den fanken vara konstruktiv!!!

Vad händer annars, jobbar du valborg lr?

Kram

2009-04-29 @ 12:01:10
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0