schemat sprack

ja, som ja skrev igår så hade ja en fullspäckad vecka framför mig...
Men idag har schemat redan spruckit. för idag skulle vi åka till älsklingens syster o fira hennes son. Men d blir inte av. för älskling blev magsjuk i natt.
Tråkigt att d aldrig blir av o åka dit. och jobbigt att den där j*vla sjukdomen kretsar runt i deras familj. Han syster och son har haft magsjukan en gång i månaden dom senaste 3 månaderna. och nu har älskling fått det. och han hade d i julas oxå. Det är ren tur att jag inte åkt på det än. Och jag hoppas jag slipper. För har inte umgåtts med honom dom senaste dagarna, så har ja tur klarar ja mig.

så vad ska ja göra idag då? städa o diska ska jag ialf göra. men är skit trött idag. så lär nog bara slöa... =)

ha en fin dag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0