trött

imorse ringde klockan 4:20... var trött då =S
men kom upp efter 20 min ialf. sen en lugn frukost.
idag på jobbet har d varit helt okej. mkt med de nya kampanjerna, speciellt ett erbjudande vi har, köp en coca cola o få en på köpet. tog oss hela dagen för o komma underfund med hur vi skulle lösa detta. men blev bra till slut. =)

nu sitter ja här i soffan o kollar på AFV, america funniest homevideos. och väntar på tvätten. 
 
blir o göra pommes o snitchel idag. blir dock pommes i ugnen, för min fritös ja fick i julklapp gick sönder. så har ingen för tillfället. ska se om ja kan hitta en i ullared på torsdag när vi ska åka dit. håll tummarna.
har även en annan lång inköps lista tills ullared:

 - plankor som vi kan äta plankstek på (ska tydligen finnas billiga där nere.)
 - Kylväska och kylklampar
 - Bordstabletter
 - Väckarklocka
 - Plastburkar (matlådor typ)
 - Kökshanddukar
 - duschdraperi
 - Plastbestik och tallrikar
 - Toarullehållare
 - Tallrikar
 - Hårsax
 - Plastbunkar

bara hoppas på att dom har d mesta där nere. sen blir d nog lite kläder oxå kan ja tänka mig, men ska försöka hålla mig. Ett par tygskor ska ja nog köpa med.

nu ska ja slappa vidare. ha d bra. kram


Kommentarer
Postat av: Krican

Vem ska du till Ullared med? Ses vi på lördag? kram

2009-04-20 @ 18:02:50
Postat av: Linda

Än så länge verkar de trevliga, men på 50 personer antar jag att man inte kan älska alla :P



Kan meddela att de har mycket bra fritöser på ullared, nere i källaren :P Och plankor har de med, elelr ja, brukar ha...

Du får ha en rolig shoppingdag på torsdag i alla fall!

2009-04-20 @ 18:12:06
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0