Ullared

japp, nu har ja kommit hem efter ullared. Eller hem o hem, jag har idag kommit hem till min lägenhet i lkpg. men vi kom hem från själva ullared igår kväll... men börjar från början.

jag jobbade i onsdags. slutade kl15. sen åkte ja till biltema åt Bie och sen till ikea o köpte två sängbord till vår nya säng som vi sen ska köpa. köpte borden nu för att dem finns inte kvar på ikeas hemsida längre, och då blev ja orolig att dom skulle utgå lr något sånt. Fast det sa personalen att dom inte skulle, men kändes ändå väldigt skumt, så bestämde att åka o köpa dom.

sen åkte ja ner till kisa. den kvällen hände inte mkt. busade llite med emil, dom sov över hos bies mamma den natten, eftersom jag och hans systrar skulle åka till ullared på torsdagen (igår) och emil skulle då vara med mormor hela dagen.
så vi åkte från kisa vid typ 5:30 igår morse. jag körde hela vägen ner, var skönt. annars hade man nog somnat o varit skit seg hela dagen. Det var inte alls mkt folk igår på ullared. behövdes inte trängas, mkt mkt skönt. Var mest nyblivna föräldrar och pensionäret typ. så det var skönt.

min inköpslista har ni ju läst i tidigare inlägg. nu lägger ja upp en lista på vad ja verkligen handlade :

Till mig:
2pack ljuslykta gröna
Sänglampa
2 st lila plädar
Toarullehållare
Cillit bäng spray
2 st 4pack halkskydd till badkaret
2pack blåa skärbrädor
2 st 4pack skålar
engångsbestik - knivar, gafflar o skedar
engångsglas
6 st bordtabletter
Dra-på-lakan - till nya sängen sen
2 st 4pack tallrikar - samma som skålarna - har assetter och djupa tallrikar i den serien sedan innan. 
3pack Bunkar
ostkupa med handtag
Engångs snapsglas
Litermått
Hushållspensel i silicon
2pack kökshandduk
Kylklampar
Servettställ
2 st matburkar
Mr Muscle ungsrent
Hårfärg
Mjukisbyxa 3/4
3 st klänningar - en rosa, vit o svart
ett linne
parfym
2 st 3pack med strumpor
hårspray
After Sun
Munskölj

Till Bie
2 st munktröjor
2 st kalsonger

Till kusinerna
Badbyxor spiderman
t-shirt cars 
linne
munktröja
t-shirt

Mina syskon
badbyxor
t-shirt
3 linnen

Mamma o pappa
trosor 
badbyxor

Ja, det var nog d mesta faktiskt. som sagt, inte så mkt till mig själv. mest till alla andra. är födelsedagspresenter. så hoppas ingen e inne o läser =)

ne nu ska ja packa om väskan. ska åka o jobba, och sen ner till kisa igen. för imorgon är vår första rallytävling med sträckor. undra hur ja kommer sova i natt. nervös börjar ja bli.... 

ha d bra. puss
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Låter som du hittade en hel del:) Ska bli spännande o se dom nya klänningarna! KRAM

2009-04-24 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0