veckan som varit...

denna vecka har varit rätt lugn... men lite har allt hänt..

förra helgen var jag barnvakt till mina kusiner. vi var på bio o på kalas hos min farmor o lite sådär.

i tisdags var ja trött efter barnvakts helgen. så sov ut, o d var nog d bästa ja gjort på lääääänge.. sen kom älskling hem efter jobbet runt 12 någon gång. så då gjorde ja mig iordning o sen åkte vi till mantorp o gick ett varv inne på mobila. ja hitta julklapp till min mor. sen handlade vi mat. kul o gå i en annan affär sådär ibland.
sen åkte vi in till lkpg, där vi handlade julklapp till älsklings mamma o sambo.

i onsdags var d julfest med jobbet. började med personalmöte. var ett roligt möte. inte bara massa allvar, utan lite lekar o sådär oxå.
sen gick vi till en pub innan vi gick o käkade mat. vilken underbar middag vi käka. på texas long horn. ska ni äta ute o vill lägga lite mer pengar, gå dit, du får det som är värt pengarna. underbar mat.
sen åkte faktiskt ja hem efter maten...  men dom andra gick o spela biljard tror ja.

tordag o fredag har ja inte pysslat med så mkt mer än o jobbat.

o idag är d oxå dags o jobba igen. men idag blir d att jobba på en annan station.. ska bli kul o se något annat.  men imorn är d tillbaka till min station igen... sen ledig 2 dagar...

o under mina lediga dagar ska ja fixa julklappar till de sista.. har pappa kvar... och sen har ja älskling kvar oxå.. lr inte julklapp men födelsedagspresent. han fyller 4 dagar efter julafton.
sen ska ja nog baka o fixa lite oxå.. för den 29 ska vi fira älskling här hemma. så tänkte baka lite kakor o så. vet inte om vi ska ha smörgåstårta o bjuda på... så slipper man äta middag den dagen...

ne nu ska ja slöa lite innan ja måste göra mig iordning för o åka till mantorp o jobba några timmar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0