1553 kr

japp, det är så mkt som jag kommer att få tillbaka på skatten. Visst, det är inte mkt pengar, men huvudsaken något. Slipper ju betala tillbaka pengar. För det är ju aldrig kul o behöva betala saker =)


idag har ja varit på jobbet i några timmar. Idag skulle jag och K bygga om i alla plonogram. Nytt i kiosk, dricka, arla och livshyllan. Så K tog drickan och jag kiosken. Var inte så jätte mkt som skulle flyttas om. Men in med några andra sorters choklad och bara byta plats på visa godispåsar. Drickan var d lite mer dock att flytta på, fast K var ändå färdig före mig =)

Sen tog vi lunch, idag unnade ja mig mat på stationen, blev en kebabslice och lite sallad till. helt okej faktiskt. har inte ätit någon mat som e köpt på jobbet på typ 2 månader tror ja. Känner mig duktig =) Man har inte råd att äta på jobbet, bra med matlådor.

Efter maten hjälptes vi åt med arla kylen, där ändrades dock inte så mkt. bara bredda lite med varorna vi redan hade. sen tog vi chipshyllan. där var d verkligen omstrukturering. allt bytte plats med allt. så nu tar d nog ett tag innan man lär sig vart de olika sorterna står. =)
Livshyllan blev det oxå en hel del förändring på. Dock inte in med något nytt, men mkt saker som utgick... som vi nu har satt ner till halva priset. hoppas på att bli av med sakerna.

imorn ska ja jobba åt chefen, alltså 8-16. sen vet ja inte. har bjudit över Sandra på fika, får se om d blir något med d. annars ska ja städa här hemma. har tänkt mig o laga hemmagjord wok till middag imorn. ska bli mumma.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, det där brevet har de delat ut till alla studenter på alla studentboendena (4 st med x antal hus på varje), men det missade jag eftersom jag inte har träffat några utav mina klasskamrater under helgen (ingen av de jag umgås med bor där jag bor). Och när jag kom hem nu ikväll så såg jag förlåt lappen, men känns ändå så jäkla taskigt. Jag var faktiskt skitskraj i fredags -funderade på att åka ut till Micke bara för att få sova!!! Men men, gjort är gjort och hämden är ljuv -kanske borde ringa tidningen???

2009-03-31 @ 22:47:23
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0