bildinlägg


jag sa ju för ett tag sedan att ja skulle lägga upp lite bilder på mina tavlor och lite sånt som ja hade satt upp...
tänkte mig nu ge mig på ett försök....


tavlorna som ja fick i julklapp och den vänstra har ja även köpt till själv



Nya gardiner. hitta dem på Ica Maxi


Hallen


Badrummet


andra sidan av mitt lilla badrum


köket mitt


från andra hållet.
vet att d e mkt disk, men den e ialf ren =)


myshörna i vardagsrummet


sängen med de nya sängkläderna


allmänn bild på vardagrummet


detta var då min lght... men ja hoppas ju på o få något nytt snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint! Jag drömde om dig i natt, att jag var hemma hos er i Gistad och att vi målade läpparna med glitter (fruktansvärt fult) och att din mamma skulle börja läsa på universitetet eller vad det var. Puss

2009-03-16 @ 17:50:21
Postat av: Erika

det var jag som skrev ovan om drömmen. Mitt namn kom inte med

2009-03-16 @ 17:50:57
URL: http://homooeconomicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0