blev inge EWG för mig

ne, i fredags blev d ej att åka upp till etuna. kände att ja inte orkade med o leka o dricka i helgen, var helt slut i hela kroppen. så blev att umgås med mamma på dagen. var i nkpg o handlade lite mat o lite sånt.
efter att varit igång i väldigt lugnt tempo i typ 4 timmar så var hela ja helt slut, orkade knappt stå upp längre.
men d blev hem, packade lite nödvändiga grejer. sen åkte ja ner till pojken min. där hände inte allt för mkt, skulle upp till hans stora syrra o busa med emil och adam, när vi kommer upp så liggar adam o sover på en madrass framför tvn, och emil i louises famn, jaha, blev inge bus där inte.

lördagen så belv d en biltur ner till Vetlanda, bie o louise skulle beställa overaller till rallyn. sen hem till kisa igen. hände inget alls mer den dagen. kollade på melodifestivalen, och ja kan inte förstå hur sverige kan rösta fram Ugglas låt... SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, låt den itne gå vidare och representera sverige, för då vill ja inte bo här längre.

söndagen blev väldigt lugn, hände  verkligen ingeting. skönt, men började bli rastlös på kvällen. men ja behövde nog vila upp mig.

idag har ja bara varit o handlat mat i berga, sen hem o fixa tacos... gott =)
sen nu väntar ja på o åka o jobba.
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det officiellt, jag har slutat jobba på statoil... Blandade känslor, men det är dags att gå vidare... Så nu blir det kassan på nyöppnade City Gross istället och löneförhöjning =D

Kan nog bli bra, men jag hoppas på att jag får trevliga kollegor -på statoil vet man ju vad man får och det har jag trivts rätt bra med, men nu blir det ett x antal fler anställda att lära känna ju :P

2009-03-09 @ 22:32:20
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0