high school musical

nu har ja äntligen sett 3an. skulle sett den på bio. men blev ej så, hann inte riktigt med det =)
men en dag för några veckor sedan så kom det ett paket på jobbet, med nya filmer som var butiksläpp på den veckan. när ja öppnar paketet ser ja filmen. blir kanon glad. så lade undan den direkt.
Men nu har ja äntligen kollat på den... jätte bra. och det var tur att jag var ensam och såg den, så som ja grät. Jag vet att ja e känslig när d gäller filmer och även serier. Men mitt motto är "gråter jag ej under filmen, är den inte någon bra film".
Samma vecka som denna film släpptes så kom även filmen Patrik 1,5. Sett den? jag såg den på bio, och när ja såg att den kom kände ja att ja ville ha den oxå. Såg filmen på bio första gången. riktigt bra =)

nu ska ja tvätta vidare... bye


Kommentarer
Postat av: Becka

Hahaha, oj! Det lät som om du hade det bra mycket mer lyhört än vad jag har. Stackare!

2009-03-11 @ 22:18:21
URL: http://becka85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det så. Han har frågat efter dig så visst ska jag hälsa.

2009-03-12 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0