Inte den heller.

snart ger ja upp med lägenhetsletandet. Får ju inga lägenheter alls. har för lite poäng på stångåstaden. blä... Någon som har en 2a i linköping som kostar MAX 4000 kr. säg till i så fall...



sen igår kom kärringen ovanför mig hem efter att ha varit bortrest i över en vecka... så igår när ja kom hem från jobbet och skulle sova gick d inte, för nu är hon där igen och är uppe och går... för er som inte vet d, så låter d så mkt att d känns som om hon står bredvid sängen och går. hennes golv knarrar så mkt. är irriterande, för hon är uppe typ varannan timme. vaknade kl5 imorse av att hon var uppe igen. då hade ja sovit 5 timmar, och nu när ja typ e sjuk behöver ja SOVA... inte så lätt kan ja säga.
Sen nu på morgonen så är d någon som kör med en motorsåg utanför huset. efter några timmar gick ja upp och kollade. Var någon som håller på o kapa av träden i huset bredvid mitt. dumma dumma fastighetsskötare....
Så idag är ingen bra start på dagen...
Men idag mår ja ialf mkt bättre än igår... d kände ja bara för o gå i ide... men var bara o palla sig till jobbet. Jag hoppas på att kunna åka till mina etuna vänner på fredag. har ju varit planerat så länge. och har inte varit där sen i höstas förra året. länge sen, saknar dom där uppe.
Men samtidigt så saknar ja min älskling. och om ja åker kommer jag inte få se honom på jävligt länge. så sitter i ett dilema...

ne nu ska ja se om ja kan se andra avenyn på datorn, om min dator orkar med =) den e väldigt slö...
sen blir d pannkaksstekande e tanken. puss på er

Kommentarer
Postat av: Krican

Synd att du inte fick lägenheten gumman. Krya på dig!!

2009-03-05 @ 18:21:08
URL: http://homooeconomicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0