lunch o 2 timmars solspromenad

dagen började nere i kisa hemma hos killen. jätte fint väder.. åker hemåt runt kl12. sedan en timme senare vandrar ja i vårsolen ner till stan, tar typ 20 min att gå lr något sånt. Väl nere på stan strosar ja runt lite, påväg till mötes platsen för mig och sandra. en bit innan springer ja på en gammal skolkompis från etuna, hanna. hon pluggar nu här nere i stan.
träffade sandra sen, käkade lunch ihop på Stieves ( vet ej hur d stavas riktigt ). jag käkade fish and chips, gottis. sandra tog en kycklingfile med klyftpotatis. dom har riktigt fräsh mat där. och gott.. nu kanske linnea blev lite avis, vet ju hur du älskar deras mat =)
sen letade vi en present till vår vän Erika, ska på kalas på lördag. hoppas du blir nyfiken nu =)

Senare träffade jag Theres. vi gick en lång promenad runt om i stan. började från H&M. sen ner till stationen typ, upp genom vasastan, förbi katedralskolan till priso, mot abiskorondellen, sen vidare till Åbylund, där vi gick ett varv i något kvarter sen tillbaka mot abiksorondellen. Upp sen mot Folkungaskolan sen till biblioteket. där vi avslutade vår färd med att theres lånade någon bok till skolan.
När vi sen sa hejdå hade ja en 20 mins färd till tannefors, där ja gick nästan hela nya tanneforsgatan upp till Hemma kväll, köpe lite godis, känner efter denna promenad att ja var värd lite godis. Sen bar det hem till lyan. så jag var ute i exakt 2 timmar och gick, har lite små ont i fötterna. ska nu stretcha lite. sen kanske ja skriver vidare om veckans som varit senare ikväll.

puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

mmmmm, stieves(här är en till som inte kan stava) Skärtorsdan, du- jag- stieves? KRAM:)

2009-03-20 @ 06:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0