Promenad

idag har ja varit på promenad med Sandra. Vi skulle träffas i Johannelund Centrum. På vägen dit tog ja några kort som kommer här:


huset bredvid mitt hade en hel del snödroppar på tomten. det känns som vår när dom har ploppat opp...


 

här ser ni huset där min nästa lägenhet ligger....



dom fönstren som e inringade är min lägenhet. den röda där är köket och gröna där är sovrummet. sedan ligger vardagsrummet på andra sidan av huset med en balkong in mot gården.

sen gick vi hem till sandra. hon skulle få några låtar av mig...
sen blev d hem. nu ska väntar ja på att killarna ska komma till stan... jag e hungrig... och ska shoppa=)


Kommentarer
Postat av: systeryster

tror det blir alla tiders med den lyan, men vill ju se kort där inne också :D

/systeryster

2009-03-26 @ 16:52:56
Postat av: Anonym

Har du fått en lägenhet nu! Grattis!

2009-03-26 @ 19:08:24
Postat av: Krican

Ja ddet var jag, vilken gissningsförmåga!

2009-03-29 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0