söndagkväll ---> Myskväll

när ja sluta jobbet åkte ja o handlade lite. behövdes bröd o sånt.
och sen köpte ja med revbenspjäll hem och goda baguetter. blev mysigt, dock var inte revbenen så jätte goda som ja hade för mig att dom var från den butiken.
Älskling och jag kolla på någon film, Strul på tv4film. helt okej film. sen blev d beck, den var riktigt bra. och sorglig... så nu e alla beckfilmer slut... vad kommer nu på söndagskvällar?

idag lär ja säkert vara trött när ja kommer hem från jobbet. vaknade första gången när klockan ringde på älskling, dock är d ja som får styra klockan, för ja ligger ytterst. så ja snozzar några gånger. sen när han väl kliver upp, kollar han på klockan. han inser då att ja ställt klockan en timme för tidigt... så fick ställa om den och somna om... sen samma prosedur igen....
sen hade ja ställt min egen klockan på 8. alltså en timme efter att älskling skulle upp. så vaknade 6, 7 och 8 av alla klockor.
varför ja ställde klockan på 8 var för att ja skulle ringa till stångåstaden när dom öppnade tänkte ja. men fick inget bra svar på vem som får lägenheten. för sista svar dag på lägenheten är imorn kl24:00. så ska ringa onsdag morgon igen... håll tummarna för mig. men hon sa att dom som inte hade svarat var några som hade mer poäng än mig, så hoppas dom inte svarar JA utan NEJ, så då kanske ja har större chans.

nu ska ja nog baka scones =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0