usch...

går dagen började väldigt bra, kändes som att d skulle bli en underbar slapp dag. men så var inte fallet, men ska ta tagen från början.

började med o baka chokladmuffins på förmiddagen. mumma gott blev d =)
Senare åkte ja till ÖB och handlade schampo... sen vidare till mamma o dumpade av några muffins. Sedan vidare till min moster o kusiner. Simon och jag satt och byggde lego. riktigt kul =)
sen får ja ett samtal från en jobbkompis, hon hade blivit sjuk... Men maria hade sagt att hon kunde jobba om ja inte kunde. och det kändes så jävla onödigt att först åka hem till lkpg och sen tillbaka ut till Norsholm(för ja var ju hos kusinerna som bor där ute). så kändes så jävla omväg. så ja sa nej. men sen efter en timme ringde dom igen från jobbet. då var ja tvungen att komma. Och när jag åkt från mina kusiner så ringde dom igen från jobbet, då behövde ja inte komma längre. nehe. så då åkte ja hem, packade lite saker och begav mig ner till kisa. när ja hade kommit utanför stan typ ringde jobbet igen, Då var ja tvungen attt komma, maria kunde inte komma. Lite små irriterad kan ja lova att ja var.
så var bara o vända o åka hem igen, byta till jobbkläder och sen tillbaka ut till norsholm. Var inte så munter på hela kvällen. Dock fick ja betalat hela passet, alltså från 15:30 till 24:00 och sen fick ja även milersättning. så ja fick ju lite för att ja fick åka så dant ialf...

så dagen blev inte alls så underbart skön o slapp som ja tänkt mig... bläää...



idag ska ja på födelsedagskalas hos krican. ska bli trevligt...
sen ska ja o mina päron åka o kolla på en lght som ja fått erbjudande om. men ja har inga förväntningar att få den. för är fler som får erbjudande om o se den. så har nog ingen chans.
ne nu ska ja fixa ordning mig, sen kommer carro o vi ska åka.. ha d bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0