11 timmar

ska strax gå o sova. e trött efter 11 timmar på jobbet.

idag är d kanelbullens dag... och idag har vi på jobbet kommit över 300 kanelbullar. nice... vi har sålt mer än vad vi gjorde förra året. och det var vårt mål. så det är klart. hoppas vi kommer bra till i tävlingen bland alla stationer.


ikväll har ja kollat på ensam mamma söker. sen nu kollar ja på filmen på 4an, kommisaren o havet lr vad tv filmserien heter. den är sådär... finns inte så mkt mer o kolla på.

ska sova nu, så ja orkar jobba imorn igen... men sen e jag faktiskt ledig på tisdag, sa ifrån med jobb, behöver en ledig dag... så då blir d träning. måste komma igång igen.

sov gott...

Kommentarer
Postat av: lisa!

sv; jamen precis så tycker jag också. det borde ha hänt något mer :s men det kommer väl en 3:a också, så man kanske får lite klarhet i det hela då! :) ja, jag har sett män som hatar kvinnor, mycket bättre tycker jag! :)

2009-10-05 @ 01:06:04
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0