pengar tillbaka

när ja åkte taxi till S i lördags till tjejkvällen, så drog dom tydligen pengar två ggr. men nu är d löst. får mina pengar tillbaka. känns skönt. var inget tjafs lr något, han fråga bara på vilket kontonummer han skulle sätta in pengarna på. skönt att något kan gå smidigt =)

på tal om tjejkvällen, vill ni se lite kort?

 potatisgratängen

 buffébordet
 åh, revebenspjäll

 kycklingen
 
 melon e gött
 goda såser

 till efterrätt, glass o varma hallon

maten var grymt god.. ser det smarrigt ut?


sen till slut så fick ja lite massage oxå :D


Kommentarer
Postat av: anonym

snälla kan du rösta på mig i en veckans blogg tävling

länkning till tävlingen finns i mitt inlägg rösta på mig

KRAM

2009-10-23 @ 19:32:40
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0