Sjöslaget

hade jag fortsatt och plugga så hade det här varit en stor dag på året. för idag är nämligen den årliga studentkryssningen. En full båt, silja line, silja galaxy, med bara studenter. Det är mkt folk över allt.

men i år kände ja inte för o hänga med. följde med förra året, och var inte då heller student. så det var sådär. för det var så jävla mkt nya studenter, så man kände så lite folk. o ändå åkte ja dit med folk från min skola. så ja resonerade att i år skulle d vara ännu mer nytt folk. så sket i o hänga med.

vill ni läsa mer om detta evenemang, gå in här....


igår var d tjejmiddag. den var kanon verkligen. behövdes för mitt eget bästa. underbart var d. men skriver mer om det när ja får bilderna från S, för min kamera var död... för är roligare i berätta om d när man har lite bilder att visa oxå...


idag är d jobb som står på schemat. men börjar 13. så blir o slappa nu innan =)

Kommentarer
Postat av: Sally

Hallå! Jag kör igång med min första frågestund idag! Skulle vara superkul om du hade någon fundering om mig, min blogg, eller vad som helst annars! Åh, nu sätter vi igång! Kram ♥

2009-10-11 @ 13:46:56
URL: http://tillsaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0