tårtkalas

7dc06049634adf1afdb78042e2288e25.png

är hemma hos mina föräldrar just nu. har bakat denna tårta. Min far fyller år idag =)
jag hoppas den blir god, för mellanlagren var grymt goda.

lager 1:

vaniljkräm

lager 2:

vispad grädde
jordgubbssylt
krossade maränger

idag har ja varit på jobbet några timmar, 2,5 timmar om man ska var exakt. har gjort några kurser. gick bra, blev godkänd ialf =)
ska nu vila lite, för e helt slut i kroppen. känns att man inte mår hundra bra alltså. kroppen orkar inte mkt alls. har även förberätt maten vi skall äta om 2 timmar när mor o far kommer hem.

imorn blir d lite ombyggnad på jobbet bland godiset. så blir några timmar imorn med =)
sen efter det blir d antagligen ikea. både för min egen del, och för jobbets. till mig själv ska jag ha en byrå till hallen, och en spegel. blir nog en byrå med 6 st lådor i Malm serien. har den i sängen o byrå i sovrummet.
till jobbet så skall jag ha två st hyllplan in till vårt omklädningsrum där vi ska ha diverser toaletttillbehör.

nu blir d tv o vänta på att folk ska komma hem. o mysa lite med katterna, saknat dom=)

hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0