trött

hemma efter en lång dag på jobbet, som till mestadels bestått utav o baka bullar. det är ju kanelbullensdag imorn, men vi på statoil har firat detta med kanon bra priser hela veckan. Men igår, idag o imorn så har vi på statoil tävling mellan stationerna. vem säljer flest? förra året sålde vi 8 kartonger bullar (en kartong innehåller iår 65 st bullar). igår sålde vi 298 st kanelbullar och innan jag gick från jobbet idag hade vi sålt 222 st. så jag tycker det är bra. men imorn ska vi sälja fler =) så kom o köp 10 pack med bullar för 50 kr... billigt =)

igår var ja med mor in till norrköping för att shoppa lite. varför vi åkte in var för att handla födelsedagspresent till far som fyller nästa måndag... men mestadels så handlade jag grejer till mig själv. =)

det jag handlade var:

 * halsduk (behövdes verkligen imorse, kallt )

 * 2 pack strumpbyxor, lilla och gråa

 * 2 st kollegetröjor

 * 2 st sportlinnen till träningen

 * 3 pack med trosor.

 * halkmatta till badkaret.

det var nog allt. sen pappas presenter oxå, men det utalar ja mig inte om här. kanske när han fyllt år sen.

efter att vi köpt presenter o övriga grejer åkte vi till Ica Maxi o handlade mat. jag skulle inte handla något alls. mne när jag gick därifrån så hade jag handlat för 500 kr =)
det blev lite mat o lite andra grejer. 


ne nu ska ja kolla något avsnitt av mina favvo serier, one tree hill och gossip girls. sen blir det nog körslaget ikväll. en stund ialf, innan det är dags att sova för o jobba imorn igen...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0