bil och dator...

igår hängde jag med min mor o far upp till sthlm. dom hade köpt en bil. ford mustang. så vi åkte upp, stannade på stavsjö och åt lunch. sen for vi vidare, och sen körde jag hem mammas gamla bil från sthlm. och vi hamnade mitt i rusningstrafiken, så var inte så kul att köra inne i sthlm då inte. men jag klarade av det,  känner mig stolt =)

sen åkte vi in till nkpg, där jag inhandlade en ny dator, för min gamla gick sönder och kunde inte hitta delat till den så blev en ny istället. så e 5000 kr fattigare nu...
men det är d värt. för har varit utan dator nu i 2 veckor, och det känns kan ja säga...

sen satt ja hemma hos mor o far så att vi startade upp nya datorn, tog en jävla tid. så var inte hemma i lkpg förens 23 igår kväll... så d var skönt o sova då...

idag händer inte spec mkt. håller på o tvättar just nu. sen ska ja träna vid halv 5, så ska väl försöka o laga något mat innan dess. någon som har något förslag? är så tråkigt o laga mat och jag har verkligen ingen fantasi. men något ska ja väl komma på förhoppningsvis.

vad händer i helgen?? för har inget o göra, för ingen vill göra något med mig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0