post

innan jag gick ner på stan idag så kom posten. fick brev från högskolan. jag öppnade det. stod att en kurs som jag läste när jag gick där har lagts ner. och att ena tentan som jag tydligen har kvar kommer att gå en gång till, den allra sista gången.

jag är förvirrad. kanske att ja borde göra den. jag tror ja bara har kvar den tentan i den kursen, sen e hela kursen klar. kanske bra o göra klart det. jag har en månad på mig. borde ja kanske hinna på? eller? om ja sätter igång direkt nu.. ska nog upp på vinden o leta efter de anteckningarna o papper till kursen. kollade lite nyss på en gammal tenta. såg inge rolig ut. fattade inget av o läsa frågorna.

ska kolla upp det där lite mer. sen får vi se hur d slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0