träningsvärk

kom äntligen iväg och tränade igår... var skönt..  men idag känns det att jag inte varit där på 2-3 veckor och tränat. har träningsvärk i alla delar av kroppen.

men det visar ju att jag måste träna mer. så det ska ja försöka o göra. tänker ju inte slänga ut 280 kr varje månad och sen itne gå dit.
men jag har en fråga. är det bra att träna när man har träningsvärk. jag gjorde det en gång första veckan jag var där. och det funkade, men jag orkade inte göra lika många ggr på vissa övningar pga att ja hade träningsvärk i dessa muskler. så frågan är, ska man träna fast att man har träningsvärk? ger det mer lr ska man vänta tills det typ gått bort? vilket tar mest?


idag ska ja ner på stan med sandra... vi ska planera vår tjejkväll, vad vi ska ha för mat och vem som ska få äran o köpa vad =) kommer nog bli en trevlig tillställning tror jag.

sen ska ja även göra en hemlis på stan. ska bli kul o se vad som kommer hända i framtiden med den =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0