inget


jag hade verkligen tänkt mig en himlesk jobbig smärta i min tå... jag är jätte glad... för jag har inte känt ngåot alls.. hade mkt ondare innan jag var på vårdcentralen...

tog bort omslaget på tån idag och tvättade rent med vatten o satte sen dit nytt omslag... såg lite äckligt ut... men d läker nog snart... skulle väl ta 3-4 månader innan nageln hade kommit upp halvvägs igen tror jag han sa.

eftersom jag inte har ont idag så behöver ja faktiskt inte bara sitta hemma o vila.. men  nu är ju frågan vad man ska hitta på... blir nog o gå över till en kompis en sväng...

idag är det riktigt kallt ute... typ 20 minus... mysigt... då är snön kvar ett tag ialf.. riktigt kul...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart dem är från Maxi! :)

2010-12-01 @ 21:39:06
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0