soffan

just nu ekar det massor i vardagsrummet... detta för att soffan är såld




nackdel nu är att man inte har någonstans o sitta... men men... ska ut o leta soffa imorn tänkte jag. får se om jag hittar något kul...



ikväll är ja så sjukt trött... och känner mig allmänt nere... men e nog för att man är trött, ätit dåligt och burit soffor...
och det största är nog att älskling inte är här, för han får mig alltid o må bra! kan inte riktigt förstå att man kan känna så här som jag gör...
du är fin, snäll, omtänksam, underbar... du får mig alltid att le... du får fjärilarna att fladdra i magen... du vill mitt bästa hela tiden... jag verkligen gillar dig! det känns så j*vla rätt. fattar inte... är allt en dröm??
det hoppas ja verkligen inte, för då blir ja väldigt ledsen....

saknar dig!



nu ska ja sova lite... puss på er där ute :D
älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0