t1

idag har ja inte gjort speciellt mkt...

hade bokat in mig på en massagebehandling innan jobbet idag... men det gick inte som jag hade tänkt mig... gick ner till bilen... och den vägrade starta... batteriet var helt slut... så var bara o ringa pappa... vad skulle ja göra utan honom...
 
så ja ringde till massagen o sa att ja inte kunde komma... sen kom pappa... han åkte o köpte startkablar till mig... sen starta bilen jätte fint...

sen var d dags o åka o jobba... jobbade på en annan station idag... var intressant... kul o komma till ett nytt ställe... och jobbade med en trevlig tjej oxå...

nu sitter ja under två filtar i soffan... funderar på o gå o lägga mig i sängen istället o lösa några sudoku... det är bra träning för hjärnan :D

ne säger godnatt till er nu... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0