besöksparkeringen

kom hem efter jobbet kl 00:30 i natt. på långt håll ser d väldigt konstigt ut vid min parkering. o när ja kommer närmare ser ja att ngåon har ställt sig på min plats. får lite små panik, vad göra så här dags liksom.
men ja ställde bilen på besöksparkeringen, och sen ringde ja till dukaten, som har hand om parkeringarna.

jag berättade att det stod en bil på min parkering. killen ja pratade med skulle direkt åka o kolla upp det, kändes skönt att dom tog tag i det. och jag fick ställa mig på besöksparkeringen, utan o betala. skönt det. för har inte lust o lägga ut pengar när man redan betalar massa pengar för en parkering.

men jag tror att den som stod på min parkering är borta nu, så ska gå ut o flytta tillbaka bilen. men ska nog ta o åka o handla lite o tanka bilen nu när ja ändå har den igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0