missnöjd

i förigår fick ja mina gardiner. som min jobbarkompis sa, det e som julafton när man får packet. Men när ja öppnat och tagit upp mina gardiner som ja ville ha i vardagsrummet, så blev ja jätte missnöjd. på bilden såg dom så tjocka, sametsaktiga o mysiga ut. mne när jag öppnade förpackningen och tog upp dom var dom jätte tunna, genomskinliga o sladdriga. inte alls vad jag hade tänkt mig. så blev lite ledsen. så packeterade in dom igen o anmälde att ja ångrat köpet på Jotex hemsida.
    visst ser dom mysiga ut? bilder luras ibland

men dom ja skulle ha i köket var mkt mkt tjockare. dock blev dom lite korta kanske. men d ska ja lösa på något sätt. men har bara fått upp längderna, då ja måste till ikea o handla en ny gardinstång till kappan. får se om d blir i helgen. för vill få ordning på sakerna här nu...
 dessa blev ja nöjd med

det ända är ju att ja nu står utan gardiner till vardagsrummet igen. så vad göra? ska väl testa lite med gamla gardiner ja har kvar. blir nog lila här inne. får se hur ja löser d..

 dessa blir d nog i vardagsrummet. enfärgade ska ja göra något med till någon kappa lr liknande. får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0