Träningsvärk

igår var jag och Theres och tränade. denna gång inne i simhallen. vi brukar annars träna på gymmet i sporthallen. men igår skulle vi simma lite efteråt hade vi tänkt, så då testade vi gymmet i simhallen för en gångs skull. jag tyckte att det gymmet var bättre upplagt. först ben maskiner, sen armar, sen mage o sen rygg. mkt bra upplägg. nackdelen med det gymmet var att maskinerna var lite äldre, så sitsarna var slitna o såg lite äckliga ut på vissa maskiner.

jag körde mest ben, mage o rygg igår, eftersom vi skulle simma, så sparade ja mig med armarna. så att man skullle orka. fast vi orkade inte så mkt ändå. vi simmade 100 meter sen avr vi helt slut. då gick vi o satte oss i ångbastun en stund o sen en omgång i bubbelpoolen. sen var vi tvugna att avsluta o gå o duscha, då theres skulle jobba.

men idag lkänns d att mna inte tränat på ett tag innan. men ska bli skärpning på det nu. vi har två pass inplanerade nästa vecka. tisdag och fredag. och inget ska hindra oss nu !! nu kör vi gärnet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vet hur det känns, jag har haft konstant träningsvärk sedan i söndags... kram

2010-01-14 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0