Lång dag. Klockan ringde 6.35 imorse. Då...

Lång dag. Klockan ringde 6.35 imorse. Då var det upp och duscha och fixa matsäck, blev äggsmörgåsar, och smörgåsar med ost och korv. Sen kom tobbe och sofie och hämtade oss runt kl8, då vi började vår resa ner mot liseberg, alla hade somnat innan vi kommit till mjölby :-D trevliga vi var mot tobbe som körde :-D Vi var lagom framme vid öppning kl 11. där inne gick vi i nästan 8 timmar, avslutade dagen där nere med en 3D Bio på 15 min. Sen på hem vägen sov man oxå rätt gött. Åkte uppskjutet idag, fy säger jag bara. men roligt var det, men en gång och aldrig mer :-D Nu är vi hemma om 20 min, ska bli skönt, kommer sova riktigt skönt i natt kan jag tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0