sol o bad

det är vad ja nyss varit o fått... åkte efter jobbet idag hem till mina föräldrar för att mata katten missan... o blev då jätte sugen på o bada, men hade inga badkläder med mig. så när ja åkte hem skrev jag till tess o fråga om hon hade tid o följa med ner till tinnerbäcksbadet. d hade hon. så ja åkte raka vägen hem, tog badkläderna som redan var färdigpackade i lägenheten då vi skulle åkt o badat igår, men vädret tillät inte riktigt det, sen tog ja cykeln ner till stan... var väl där vid halv 5 ungefär... och åkte därifrån runt ca halv 7... så blev två timmar i solen... har fått röd färg på mina ben... d e skönt... för de brukar aldrig få färg annars... hoppas på o hålla kvar färgen hela sommaren...

imorn blir d jobb... sen blir d smultronstället med tjejkompisarna... en som fyller år... sen skulle d vara fest hemma hos henne... men den hoppas ja, då d e jobb på söndag oxå....

nu ska ja laga mat... kyckling, hasselbackspotatis o gräddsås :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0