solbränna

idag har ja nere på tinnebäcksbadet med theses en sväng, blev ungefär 3 timmar. var mkt skönt... både på land o i vattnet. och idag var d inte speciellt mkt folk heller... så fanns många platser att lägga sig på...

men just nu känns d väldigt mkt att man låg där i tre timmar. men min "snygga" solbränna från förra sommaren när vi var på gotland är nu ialf borta... hade då ett par jätte korta jeans shorts på mig, och satt en hel dag o kollade på folkrace i stekande sol, så ja hade ett jätte streck på låret... dagen efter kunde ja inte gå i bikinitrosor, för d lyste sådant om mina ben, som ett rödljus... så ja badade den dagen med kjol på mig :D

och den brännan har hållt i sig tills nu, ett år senare... men idag har ja solat bort den... känns bra... :D för nu är hela låren röda istället... så ingen bränna som inte går o leva med :D

nackdel är väl att d kommer bli jobbigt o sova i natt kan ja tänka mig... men men... vad gör man inte, vill man vara fin får man lida pin, lr vad är det man säger?

Kommentarer
Postat av: Angelica

SV. haha vad kul! :)

2010-07-05 @ 20:06:45
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: viktoria

Fråga gärna nått i min frågestund :)

2010-07-09 @ 23:56:38
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0