halsband




fick äntligen lite gjort... har tänkt o hänga upp mina halsband länge nu... för ja vet aldrig vart ja har dom... men nu hänger dom på rad i hallen precis bredvid spegeln och badrummet. så nu är dom nära till hans och kanske blir av att ja använder dem mer nu när ja ser dom o får mig en tankeställare o sätta på mig dom när man ska bort på lite festligheter.
nackdel är att d syns nu hur lite halsband ja har. får ta o ta tag i det o gå ner o handla lite fler någon dag. inte just nu, för har inga pengar.

nu e bara frågan hur ja ska förvara örhängena i närheten. så ja inte glömmer att sätta på mig dom... ska man sätta upp en liten hylla under lr vad ska ja göra? någon som har ett förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0