presenter



hm kort på 300 kr fram farmor min... tack



4 trisslotter, dock bara en med 25 i vinst på, från casper, louise o pierre... tack... hoppas ja vinner storvinst på nästa lott som ja köper utav vinsten



presentkort på jysk av bies mamma



blommor, tror även d var från bies mamma, svårt o hålla koll på vad som kom från vem =)



jätte sötblomkruka med en liten söt blomma i. den från casper, louise o pierre...



brödbox som ja fick av min bror o syster



en pastakastrull, från min moster o kusiner



blomma från faster åsa, som dock inte kunde komma på kalaset, pga av flytt till ny gård samma dag. men tack för blomman!



blomma från kisa killarna, svenne, pär och johan... tack så mkt :D



blommor från min söta bästa älskade pojkvän... tack så jätte mkt... jätte fina. fick till det ett presentkort på ikanohuset, så ska väl ta mig dit någon dag nu på rean o se om ja kan hitta något fint... tack älskling.



sen fick ja två stora badlakan av mina föräldrar, glömde ta kort på de. de är grön/vit randiga. jätte stora o sköna!
tack mamma o pappa

på midsommar fick ja ett halsband och ett armband va mina tjejkompisar. tackar ja oxå jätte mkt för...

ikväll fick ja en present från linn o alex... ett jätte snyggt linne/tunika. verkligen skit snygg. tack så mkt! kram


TACK ALLA FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH ER UPPVAKNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0