statoil

Emeliié om hinner ej:
Va jobbar du med ? =)

SV; jag jobbar sedan maj 2006 på en statoil station. den ligger mellan linköping och norrköping. Jag började där direkt efter studenten.
sen augusti 2006 flyttade ja till eskilstuna för att plugga. var kvar där uppe i 1 ½ år. Jobbade även där uppe på en statoil under en kortare tid. men sen blev ja erbjuden en fast tjänst här nere så då hoppade ja av skolan och började jobba istället. 

och här sitter ja även idag. men ja trivs bra. enda nackdelen är att det bara är en halvtidstjänst. vore inte fel o ha en heltid... så man slapp gå o vänta på att de ska ringa o man ska få jobba extra...

men vad ja vill hålla på senare sen har ja ingen aning om faktiskt. tar dagen som dne kommer :D


Kommentarer
Postat av: Emeliié

Vilken mack ? jag bor ju i norrköping men är jätte ofta i Lkpg.. du vet LHC i mitt hjärta ;) måste på varje match xD



jobbar du i den statoil macken där man svänger av mot linghem ? :)

2010-06-16 @ 12:54:51
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0