studenten

idag tar alla här i linköping studenten. har legat o lyssnat på regnet hela morgonen, sen kl 6 imorse och tänkt på alla stackare som sitter i trädgårdsföreningen o försöker ha champanjefrukost. usch vad tråkigt. kommer så väl ihåg när ja sj tog studenten. d var klarblå himmel o jätte varmt... underbart väder hela dagen. kan tänka mig att folk inte var i trädgårn i onödan idag... tog sina foton o gick tillbaka till skolan kan ja tänka mig.

om 1 h 15 min springer de första ut från min systers skola. men hennes klass skulle springa ut som 24e klass, så d blir nog inte förens runt kvart i 12 kanske...

ja funderar på hur ja ska ta mig till skolan... funderar på cykel, men d spöregnar, så ska ja ta bilen o trängas med allt folk? hmm, hur göra... blir nog bilen. vill inte bli dyngsur... räcker med den tiden vi ska stå o vänta på att hon ska komma ut.

beroende på vad klockan blir när hon kommit o dom åkt iväg på vagnen så ska ja bjuda farmor o mina föräldrar på lunch... beroende på vad klockan blir dock, för farmor var tvungen o vara tillbaka i norrköping kl 17... men middagen e redan klar, bara stoppa in o värma i ugnen, så tar inga tider. ska nog åka ner o handla lite sallads grejer snart... så ja har en fräsch sallad o bjuda på. det är alltid gott till mat. nästan ibland godare än maten.

ne nu ska ja ringa föräldrarna o höra när vi ska ses. kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch stackarna om det ska regna på dem hela dagen. "Våra" tar studenten i morgon så jag hoppas på bättre väder då för idag regnar det som tusan!

2010-06-11 @ 11:49:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0