första advent

idag har det varit första advent...

jag ställde klockan på 10 imorse, då jag skulle bjuda mina päron på middag idag, så var tvungen o börja med o städa lite... mest bara plocka ordning...  och att laga en trerättersmiddag tar rätt lång tid... längre än vad man trodde. men det har bara varit kul o göra maten...

möblerade om lite, ställde in kökbordet till vardagrummet. är så trångt o sitta i köket, medans man lagar maten där o allt.



tyckte faktiskt att bordet passade här inne... så tror det får st kvar :D har man någonstans o sitta vettigt med datorn oxå... får så ont i ryggen när man sitter i soffan med datorn...

som sagt, första advent idag... o självklart har ja en adventljusstake oxå...



ska se om ja kan hitta några pärlor lr något o lägga runt ljusen kanske, något förslag??

idag har d snöat massor... hela dagen... jag tycker det är jätte mysigt med massa snö...



så här mkt snö har d kommit på min balkong.... :D fint :D

har även fixat med alla julgardiner o sånt där idag... så nu är allt uppe...  bara julgranen som saknas, men det väntar ja med i 2 veckor lr något...





så här fint har d blivit i vardagsrummet... inte tagit några foton på dom andra rummen, får göra d någon annan dag..

nu ska ja avrunda denna dag med några timmars sömn... godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0