julafton...

om en månad så är snart julafton slut... hur ska ni fira jul??

vi har inte bestämt hur vi ska göra än... jag tror att jag ska jobba faktiskt.. känner att pengar e viktigare faktiskt detta år... visst har man familj o så man vill vara med. men blir nog en annan sak när man har "egen" familj... så tänkte vara snäll o jobba åt en kollega som har fått jobba flera julaftonskvällar i rad nu... inte rättvist...




kom på förut att jag har ju lite godisuppehåll... och har inte berättat hur det gått för mig...



så här många dagar har ja faktiskt hållt upp... det ända jag har fått i mig är typ 5-6 cashewnötter... så jag känner mig väldigt duktig... bara åtta dagar kvar innan ja kan ta mig något godis lr något... får se om ja har sug då... annars håller ja mig längre... för just nu har ja sug på chips... men har hållt mig ändå... så klappar mig själv på axeln... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0