kupéfläkt

vilket väder vi hade igår... men ja älskar det... massa snö... =)

enda som hände igår som ja inte tycker om är att min kupéfläkt i bilen slutade fungera. det var väldigt kallt i bilen på vägen hem från buggen.
tydligen ska d inte vara så "lätt" att laga heller... men ja behöver ju värme...

så typiskt att den ska gå sönder när man hade tänkt o använda den idag =(
hade tänkt åkt o skaffat ny mobil idag, med abonemang... men nej, det får vänta. hade även tänkt o köpt en ny bäddmadrass till sängen, då den jag har nu är mitt exs.
sen var även planen att ja skulle åkt ner till kisa o hälsat på lite... men får väl bli en annan gång.
så vad ska man göra istället?

jag vill ut och leka i snön. men ja tror inte det finns någon som är ledig som jag. 

ska nog städa lägenheten, sen även hämta ner julgardiner o sånt o kolla vad man har och inte har. så man vet om man måste handla något när vi åker till ullared den 24e. Någon som vill hänga med föresten?? finns platser kvar i bilen, bara säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0