ordning på torpet

har inte skrivit på mkt mkt mkt länge... men har inte haft tid lr haft så mkt o skriva om...

men nu börjar lägenheten ialf få lite form här hemma...

igår var pappa här o hjälpte mig o sätta upp sista delen av tv bänken som ja köpte för en månad sedan. det blev kalas bra. sjukt nöjd :D



nu det som återstår är att måla om mina dvdhyllor som står där itll höger... passar inte riktigt in...  för jag är för snål för o köpa nya =)

igår var ja i simhallen med min moster o kusiner. var mkt trevligt.. varmt o skönt. jag var även duktig och simmade 20 längder i träningsbasängen. klappar mig själv på axeln =)

sen åkte vi till ikea o käkade lunch, den var väl lite sådär, köpte någon köttbit, men den smakade inte så mkt =( sen gick vi ett varv inne på ikea... och jag hittade ett returkällsorteringssätt.
och det är ja verkligen jätte nöjd med. blev mkt bättre än papperpåsar som ja hade innan som stod i köket med alla olika föremål i.



dessa påsar är ihopsatta.. men lätta att koppla ifrån varandra och med handtag så man lätt kan bära dom ner till soprummet vi har på gården.
så idag har jag skrivit ut bilder på vad som ska vara i de olika påsarna.


sen härom dagen så fixade ja till en liten myshörna i mitt stora fönster i vardagsrummet. jätte mysigt. ska bara hitta några fina lampor att ha där... ska vara några med mysstämning men samtidigt så man kan sitta där o läsa en mörk kväll med en kopp te.



sen ska ja köpa nya kuddar hit med. men la till dom jag hade sen innan bara så länge... sen ska ja även fixa nya gardiner. vill ha en hissgardin. för som ja har nu med paneler ser inte bra ut. och sen vill ja få in så mkt ljus som möjligt via fönstret.

nu ska ja ta tag i resten av lägenheten, bädda sängen, slänga skräp osv. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0