frukost

väldigt tidigt är det idag... usch... men men.. ska man jobba så måste man...

kom på igår att jag har bara jobbat 2 dagar på 32 dar... usch... inte mkt.. först två veckor underbar semester i thailand... och sen jobbade jag en dag, sen har ja varit sjuk.. men jobbade i söndags igen... och nu mån o tis har ja varit ledig...

min lediga tid har jag spenderat i solstolen på balkongen... helt underbart väder har det varit... så nu har man bättrat på brännan igen :D underbart... man ser så mkt fräschare ut med lite färg på kroppen...

idag är det jobb igen som sagt.. 6-14.. sen är det personalmöte 15 och framåt.. så blir nog en lång dag på jobbet idag. plus att jag ska nog åka o dansa ikväll.. =) så blir sent... men filip är ändå inte hemma, han ska jobba över och stanna på jobbet, så varför sitta hemma ensam =)

idag bjuder jag på tårta på jobbet. blev så mkt över efter kalaset igår jag fixade för min underbara...



ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0