äppelkaka



Ingredienser:

Sockerkaka:

Fyllning:



denna kaka håller jag på o gör. har som sagt va inte gjort klart den än så kan inte uttala mig om vad lr hur den smakar. kommer med kommentar ikväll..




denna kaka blev fantastiskt god. Filip hade med en till jobbet, och den fick bra betyg, kanske att de får en likadan någon mer gång =)
sen gav jag bort en halv sådan till våra vänner sofie och tobbe. hoppas den smakade?
och idag har jag gjort en till, som jag har med till mina mor o far. får se vad de tycker.

Linnea min vän ringde igår och skulle oxå baka denna kaka. men hon uppmärksammade att jag glömt o skriva vilka grader ugnen skulle stå på och hur länge den skulle vara inne.

ugnen; 175 grader
tid: 30 min längst ned i ugnen.

hoppas ni andra som testar gillar den lika mkt som vi gjort.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den var jättegod :) ! Tack så mycket!

2011-08-22 @ 17:23:32
URL: http://sofijnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0