gistad

sitter för tillfället hemma hos mor och far. och väntar på att min mor ska komma hem från jobbet. vi ska åka in till norrköping. tanken är att vi ska gå på marknaden som är i city. men regnet verkligen öser ner. så vi åker väl in o träffar farmor på en fika. för var inte igår som vi sågs. var nog på mitt kalas den 26 juni. så är ju snart 2 månader sen. för lång tid.

det är så tyst här ute hos mor och far. och mörkt. eftersom vädret är som det är. men nu märks det att missan gått bort. lr åtminstone att vi ingen katt har kvar här ute alls. det ska liksom finnas en katt här ute. alltid gjort. så det känns att det är något som saknas.
ska bli intressant o se hur lång tid det tar innan det flyttar in en ny kisse. dom säger att det var den sista, på ett tag ialf. men jag tror nog att d någon gång kommer komma hit en kissekatt.
 man bor inte på landet utan och ha en katt =)



hitta denna bild när jag sökte på katt. så himla lik min underbara tiger. han är så saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0