Ikväll så satte jag o älskling oss i bilen...

img_5671 (MMS)

Ikväll så satte jag o älskling oss i bilen. Vi åkte ut mot Arnebo, där det var två hus till salu. Inget var något o ha, även om vi bara sett utsidan.  Sen hamnade vi på en annan gård i arnebo, där vi blev tillsagda o tända grillen. Så vi gjorde som vi blev tillsagda. Blev grillat kött o korv från bondemarknaden förra helgen, o fatta, jag testade,  om något en väldigt liten bit, men ändå en bit KORV, vad säger du nu MAMMA. Jag har inte ätit korv sen jag var 14-15 år...  Blev god mat o god dricka. O fick även med mig hem en apotekpåse med kantareller hem som värdinnan plockat o en "liten" squasch som hon sälv odlat. Tackar!  Nu säger vi godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0