kolsvart

jag tyckte att igår var det inte männskligt o äta frukost strax innan 05 på morgonen. men nu sitter jag här idag, 2 timmar tidigare och äter.
det är så mörkt utomhus att jag inte ser något alls genom fönstret.
längtar redan efter att kl ska slå 14,00 så jag får åka hem o slänga mig på soffan.....



såhär var jag igår kväll. la mig redan vid halv 7. då vi började kolla på nya irene huss. bra film =)

men kl 8 när den var slut så hade min trötthet gått över, hade blivit för koncentrerad under filmen. så jag tror inte jag somnade före 22,30. så när klockan ringde 2,40 var jag helt död, och det är jag fortfarande och kommer nog o vara resten av dagen.

kanske uppdaterar ikväll om hur min tidiga dag varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0