runkeeper

idag var jag riktigt dålig på o röra på mig. iof jag var ute o gick åtminstone, det är ju alltid bättre en o inte göra det alls. men idag var det för varmt, hade ingen ork.

nu verkar inte runkeepers hemsida fungera så bra, så blir ingen bild på vart och hur länge jag gick.
jag gick ialf 2,07 km på 23,13 minuter.



nu verkar hemsidan funka igen. så här kommer bilden,



imorn vet jag ej hur jag ska göra. ska gå på skänningemarken i ett par timmar, ska man ha appen igång då lr inte. man går ju, men man "tränar" ju inte.

och frågan är, behöver jag ut o "träna" imorn då innan? ska ju ändå vara ute o gå en del? plus att jag antagligen ska ut o dans imorn kväll med, så rör ju på mig, hmm, svår fråga! jag vill inte komma ifrån det som jag byggt upp nu. att verkligen röra på mig varje dag...

aja, jag får sova på d o se vilket humör jag vaknar på imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0