runkeeper * 2

idag har jag både cyklat och gått.

gick först till bertil anderssons för att hämta min cykel som varit på verkstaden sen i fredags. de bytte slang i båda däcken och sen bytte d batteri i framlampan. allt detta gick på 500 kr. =(



när jag hämtad cykel tog jag en tur ner till johannelund. stannade till på stångåstadens kontor, o sa att dom inte varit o fixat vår garderob än. men enligt uppgift han hade så hade om fixat den. fattar inte hur det kan bli sådär ibland.  inte första gången det händer mig. men han skulle skicka en felanmälan igen.

sen stannade jag till på ica, köpte kyckling som jag ska ha i soppan till lunchen idag.



blev inte någon lång träning idag. men bättre än inget alls. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0