runkeeper



idag blev det nästan 7 km. det känns i kroppen då jag haft några dagars uppehåll med mitt gående. men nu ska jag försöka o röra lite på mig igen. får se vad som händer imorn.
idag blev man oxå blöt under träningstillfället. himlen öppnade sig plus att det var väligt kallt ute från början, så jag frös ordentligt. men vi började o gå på i lite fortare takt. sen sken solen till och med på vägen tillbaka.

efter promenaden har jag varit och handlat till kvällsmaten, och inhandlat en film inför kvällen, nya iren huss som släpptes idag. blir det o sen sova, tidigt, då jag börjar kl 04.00 imorn "bitte/natt". men vad gör man inte för o vara snäll mot mina kollegor, ska ju faktiskt vara ledig i 3 dagar sen. så kan stå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0