runkeeper

idag laddade jag ner en app till mobilen. som visar hur, vart och hur lång tid man är ute och går/springer. och den säger till när man gått 5,10,15 min o vice verse. väldigt bra var det. kändes skönt och vara ute och röra på sig igen. så nu ska det bli en vana, att åtminstone vara ute o gå 20 min varje dag.

denna vecka blir det att ut och gå efter jobbet, med en kompis. ska bli skönt!



här är kartan över hur jag gick, och tid och allt. får se hur långt vi går imorn. =)

nu blir det frukost, sen åka o shoppa lite.

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Inte sugen på att vara med i vår Runkeeper-tävling? :)

2011-07-27 @ 16:00:44
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0